نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود رایگان نرم افزار و آدرس softbank.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





Adobe Creative Suite CS6 Master Collection نام کامل ترین مجموعه نرم افزاری شرکت Adobe می باشد که با دارا بودن  تمامی نرم افزار های حرفه ای این کمپانی بزرگ در زمینه های طراحی گرافیکی، طراحی وب، میکس و مونتاژ فیلم کلیه نیاز های گرافیست ها و هنرمندان را برطرف می کند. این بسته نرم افزاری این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید کارهای جذابی را طراحی کرده ، آن را با عناصر تاثیرگذار همراه نموده و در هرجایی که بخواهید با بهترین کیفیت ممکن ارائه نمایید.

 

دانلود در ادامه ی مطلب

 


ادامه مطلب

adobe photoshop

Adobe Photoshop CC 14.1.2 Final  شرکت ادوبی نسخه جدید فتوشاپ با نام CC را منتشر کرده است. فتوشاپ سی سی یا همان فتوشاپ ابری (Creative Cloud)، ده ها تفاوت مهم با نسخه های قبلی فتوشاپ دارد و علاوه بر این امکان فراهم سازی امکانات و رفع مشکلات با سرعت خیلی بالا برای برنامه نویس های ادوبی وجود دارد. در Adobe Photoshop CC امکانات جدیدی چون بهبود نقاشی سه بعدی، ابزارهای کامل تری برای ویرایش تصویر، ابزارهای انتخاب تصویر بهتر، بزرگنمایی عکس با کمترین افت کیفیت، یک ابزار بسیار کاربردی برای کاهش لرزش دوربین و بسیاری ویژگی های جدید دیگر قرار داده شده است.

 

 

 

 

 

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب


ادامه مطلب
درباره بانک نرم افزاری

بانک نرم افزاری از به روز ترین مراجع نرم افزاری پارسی
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 535
بازدید کل : 8045
تعداد مطالب : 86
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
 تماس با ما